Monday 16 February 2015

Jam PertamaKu

Assamuaalaikum. Selamat pagi.Sudah 4 hari saya tak update blog ni. Habis berhabuk. Haha. Sebabnya laptop sudah takde and saya nak fokus kat jualan jam tangan.Berbalik kepada tajuk, inilah jam pertama yang saya beli dengan duit saya sendiri ( Gambar di bawah ). 
 
    Saya dah lama berkenan dengan jam ni tapi apakan daya wangnya enggak ada. Memang cantiklah, (bagi saya) tambah- tambah diletakkan dalam cermin kedai pulak. Faham2 la kan,kalau dalam cermin mesti mahal. Nak beli tak ada duit so, tengoklah je lah sampai terkeluar air liur.mmmm. Last2, saya nekad nak simpan wang untuk beli jam tu, so, simpan la saya wang tu.Saya ni bukan orang berada. Kalau nak benda kena pulom simpan duit baru dapat. Kebanyakkan duit yang simpan tu duit sekolah. Hehe . Msa tu, umur saya  15.
    Poket pun penuh akhirnya. Saya pun pergi ke kedai, sampai je kat kedai, terus pergi kat jam tu tapi hati ni susah je nak beli jam tu. Kenapa? Rasa rugi la pulak nak guna duit yang saya simpan tu. Hehe. Tapi takkan saya nk simpan lama, nanti habis pulak, so, belilah saya jam tu. Happy la dapat jam tu. Haha. So, setakat tu sajelah untuk kali ini. Whatsapp saya untuk jam2 di bawah dan banyak lagi. HAPPY BLOGGING
Whatsapp : 0149238952


Klik sini kejap plzzz

No comments :

Post a Comment