Saturday 14 February 2015

Terma dan syarat utk join Liebster Award ini adalah seperti berikut:
  1. Mention the person who nominated you with link.
  2. Answer the questions.
  3. Nominate other bloggers.
  4. Create the questions.
  5. Notify your nominate.

Thanks kepada Sayidah Napisah(maaf2 saya betul2 minta maaf) kerana tag saya dalam Liebster Award. Saya pun tak tahu apa ni. Hehe,,, tp at least saya cuba.

Berbalik kepada soalan2 yang dah dibagi kepada saya, inilah jawapannya

* Novel paling best pernah anda baca ?
-First, saya tak pernah baca novel dan saya lebih suka gambar daripada huruf.

* Apa kerja yang paling gila yang pernah anda buat ?
-Saya main mercun dan ditangkap polis, HEHE

* What do you think of my blog ? Any improvement ?
-Boleh Melukis ( tapi xcakap pun terer) 

* Merajuk vs Marah. What is the difference? Or sama je?
-Sama je bagi saya

* Who is your favourite artis? Why?
-Skylar Grey sebab suara dia serak2 basah gitu.

* Ada berapa adik beradik?
-8 orang

* Sekarang tengah buat apa? Means student or dah bekerja?
-SPM 2014, tunggu result, blogging, makantidur, futsal

* Rumah flat vs rumah banglo. Which one do you prefer ?
-Of course banglo sebab ada jiran dan tak sunyi

* Kalau orang kata anda macam-macam(yang buruk), what do you do?
-Wat dono jee

TAG : Eyfa Writer, Mad Parihh, Cik Candy, MNH SASTERA MELAYU, Bin Muhammad, Syahirah Ismail, Ahirah, Ishak Hasimi, Kathy R'bain, Si kosong, Adk dayah, Siti Nur Farhana Abdul Aziz

So, ini soalan saya pulak..

1) Apa yang anda akan buat bila bergaduh dengan kawan?

2) Love story  movie apakah yang paling best?

3) Apakah kelebihan anda?

4) Apa pandangan anda terhadap peribadi saya melalui entri-entri saya?

5) Movie apakah yang paling sedih yang pernah anda tonton?

6) Bilakah kali terakhir anda menangis?

Soalan terakhir : Pernahkah anda menjadi pengecut apabila seseorang amat perlukan bantuan anda?

Itu sahaja soalan saya .It quite simple. So, HAppY BlogginG.. klik sini kejap plz







No comments :

Post a Comment